älskade mormor.



jag var å hälsade på min kära mormor idag med mamms å hennes sambo:) det är lika underbart varje gång man får träffa henne,hon är alltid lika glad och helt fantastiskt underbar! Så mycket skratt och glädje som hon förgyller ens dagar med, helt unerbart. Såg kort på henne när hon var runt 18 - 19års åldern å jisses vilken vacker kvinna! så himla stilig å bara så otroligt vacker.. blev lite väldigt smått chockad ett tag där, men gosh vilken vacker mormor jag har:)
Du är helt underbar, så fantastisk, så stark å bara så oändligt BRA. Du betyder så obeskrivligt mycket för mig och har varit en del av mitt liv i 20år nu och du har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. kära mormor ja vill aldrig att du försvinner ur mitt liv , aldrig någonsin! du är en person som bara alltid skall finnas, så är det bara!
jag älskar dig så himla mycket älskade mormor <3

Efter en jättemysig fikastund tillsmmans med mormor skulle mams å hennes sambo till ikea och eftersom jag inte hade nåt bättre planerat alls på hela dan så följde jag me. å jag kan ju aldrig gå tomhänt ifrån ett varuhus som Ikea å den "dåliga vanan" bröt jag inte denna gången heller haha.. utan jag fick med mig två kökshandukar, en äggklyv, en vitlökspress och ett skohorn som skall lika en orm:) hehe.
Nu har jag precis slängt in lite disk i diskmaskinen och rastat snabeldraken lite här i lägenheten så nu äre hyfsatt rent här me, awe! snart skall jag fixa lite mat me, får äta ensam idag för älsklingen skulle hem å äta med sin mamma å bror efter jobbet ^^ så jag får använda min kreativitet å hitta på nåt eget att fixa iordning till middag.. Förslag någon?:)


å en liten sak till:
moggis min vän jag tänker på dig! Hoppas du mår bättre snart vännen:) <3


tjillevippen.

Kommentarer
Postat av: Miiicka

så du har med tagit draken på en runda idag? ;) hehe

2008-11-18 @ 20:46:35
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0