biltripp å lantmys.

vaknade runt 10 tiden imorse, åt lite frukost (flingor med banan) sen bar det av upp till Hällevadsholm med älsklingen och hans pappsi. Mycket trevlig och mysig biltripp å jag lyckades inte somna en endaste gång! det är helt otroligt med tanke på att jag alltid somnar efter typ en halvtimmes bilåkande i älsklingens pappas bil. Fattar inte varför det bara jämt blir så, att åka i hans bil är väldigt sövande tror ja haha ^^ men idag lyckades jag vara vaken både på upp och nervägen. Fick mig en trevlig pratstund med älsklingens mamma som jag förövrigt tycker väldigt mycket om, hon är bara så enormt söt:) å sen fick jag en mysstund med världens mysigaste kissekatt, älsklingskissen fläck som bara älskar att mysa i ens famn! så himskligt mysig katt! sen blidde det en hel del pussande å kramande med älsklingsvovven Buse:):) så underbar hund!
Har haft en väldigt härlig dag! tack älskling för en jättemysig dag <3

Tror jag behövde de, komma ut på landet å mysa med lite djur å så, älskar livet på landet! mår bättre nu psykiskt. har varit ute en hel del de senaste dagarna.. naturen gör underverk helt enkelt så är det bara!
imorron skall älskling jobba å jag skall åka med mams min å hälsa på mormor å fika lite å så, skall bli mysit:) alltid lite mysigt med familjestunder och att fika är något jag verkligen älskar! Tycker det är så himskligt mysigt hih.

Nu skall jag inte babbla mer här känner jag, kommer bara bli en massa onödigt svammel.
men en sak till:

louise

vi får se till å göra dedär päronen i ugnen med mint nångång(: lät mumsit!

natt sötbollar
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0