tankar & så.

Tankar, dessa tankar som ständigt flödar genom huvudet på än. varför kan dom inte bara försvinna försvinna föralltid bara överge mig! jag mår inte bra av dem, dom gör mig helt knäpp! dom gör mig till en person som inte är jag, dom får mig att vara någon jag innerst inne inte är.. GAH! kan man sluta tänka tro? bara koppla bort den åliga sidan av ens tankeverksamhet? Skulle vara så underbart!
men,men får väl lära mig att leva med dem och handskas med dem på ett eller annat sätt antar jag, som jag lärt mig att handskas och leva med allt annat här i livet.

idag har varit en jättemysig dag:) tog sovmorgon vaknade runt 11 - 12 utvilad och lycklig över att vakna upp vid din sida och veta att jag föralltid kommer göra det nu <3 tog en dusch, åt frukost fixade med lite papper å pärmar å sen var det på med ytterkläderna och ut på en promenad som gällde. Vi gick och hyrde en film "Beat the drum" väldigt fin film om hiv/aids drabbade delar av Afrika. den va lite för utdragen kan jag tycka med den va himla fin och handlade om ett så berörande ämne så det gick inte att tycka illa om den! Undvek att köpa godis ikväll me köpte istället en massa olika frukter å fixade en fruktsallad (nyttigt skall det vara) ^^ men saken är den att det finns så himla mycket som är så himskligt gott som inte är så onyttigt.. Det finns så mycket gott man kan ha somtilltugg istället för godis. För hur gott är godis egentligen om man verkligen tänker efter? jag tycker inte att det är så himla gott, inte alls egentligen.. känns som att man många gånger bara vräker i sig bara för att göra det lixom haha, så från och med nu har jag bestämt mig för att undvika godis så mkt som möjligt och istället hitta annat gott som man kan ha som tilltugg, det finns ju mängder av alternativ det gäller bara att finna dem. Så äre så att ni har nåt förslag på lager så dela gärna med er! : )

jag saknar en massa personer nu. älskade familjemedlemmar som försvunnit ur mitt liv,
älskade vänner.. dem jag aldrig ens träffat i verkligheten och dem jag bara inte fått umgås med på ett tag. jag vet att jag inte är den bästa på att visa det. men, jag älskar er så fruktansvärt mycket, ni är en så enormt stor del utav mitt liv! Tack för att ni finns och förgyller mina dagar med skratt och glädje! Ni är alla helt fantastiska <3



Älskling.
min underbara pojkvän, själsfrände och sambo! Du är den jag älskar mer än allt annat, den som betyder absolut mest för mig. Du har dedär lilla extra, de som man inte kan sätta ord på men som är sådär underbart å fantastiskt FINT! Du är allt jag nånsin kunnat drömma om och jag är så oändligt lycklig över att jag kommer få somna i din famn varje natt och vakna upp vid din sida varje morgon föralltid nu. Du gör mig till den mest lyckliga kvinnan i världshistorien. Utan dig skulle jag inte existera och finnas. Du är allt, mitt underbara fantastiska och vackra allt!
JAG ÄLSKAR DIG! <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi bör göra päron i ugnen med mintkakor nångång. iof mintkakor som godis då, men de smälter ju en helt annan innebörd :)

2008-11-17 @ 23:39:52
Postat av: loiz

oj ja det var louise som skrev hehe

2008-11-17 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0