tristess.

yep. har fått konstaterat för mig ikväll att jag lider av just det, TRISTESS! jag behöver en sysselsättning, komma på vad jag brinner för och det är NU. jag är på took för rastlös om dagarna för att gå omkring å inte göra nånting. visst jag har mitt jobb men det är ju inte varje dag. måste hitta nåt intresse att sysselsätta mig med under de dagarna jag inte jobbar (vilket är ganska så ofta). Helst skulle jag vilja finna nånting som jag och älsklingen kan dela. Något intresse vi kan ha tillsammans. men vad? känner mig helt tom, kan verkligen inte komma på nåt bra, nåt jag verkligen känner att jag skulle vilja grejja med och som vi skulle kunna göra tillsammans som ett par. Har tjatat om detta ett antal gånger jag vet! men jag börjar upptäcka att detta verkligen är ett ganska så strort problem i mitt liv:/ det lixom är en tom lucka,nåt som fattas som måste fyllas med nån aktivitet, nåt jag tycker är kul att göra, men kan verkligen inte sätta fingret på VAD. kan verkligen inte besvara frågan om vad jag tykerom att göra.. känns helmysko, hur svårt kan det vara lixom? Jag måste verkligen sätta mig ner och ta en regäl funderare på vad jag vill sysselsätta mig med! det är mitt närmsta MÅSTE nu framöver. Nu är det inget jag bara kommer babbla om utan nu skall jag verkligen ta tag i det för min egen skull, innan det går på tok förlångt!

Har ni sisådär ett eller kanske två förslag på lager så är det mer än välkommet!:)
Nu skall jag sätta mig å verkligen koppla på min innersta tankeverksamhet och komma på vad jag gillar att göra som ett första steg på vägen till min kommande sysselsättning. wish me luck ^^

hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Tess

Förslag; börja spela WoW :P

Det håller en tydligen sysselsatt dag och natt. Funderar själv på att börja, just för att jag har så tråkigt >_< Fast dyrt, inte bra.

2008-11-23 @ 17:42:07
URL: http://thyrfi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0