mental unbalance.

Har inte uppdaterat min blogg på länge nu.. har inte haft varken ork eller lust. tror jag är i psykisk obaland just nu, känns inte alls bra. blir bara så fruktansärt ledssen från och till. allt jobbigt bara sköljer över mig å jag får ingen luft. jag behöver andrum, behöver komma ut i naturen å få me frisk luft - behöver en ordentlig hälsounderökning. jag skall ta tag i mig själv ta tag i min hälsa. beställa tid för en riktigt hälsoundesökning för att se om jag kanske har brist på något som kanske kan vara en orsak till att jag mår som jag mår. sen skall jag och älskling ut å jobba å gå promenader så ofta det bara går för att jag skall få komma ut å få mer frisk luft och komma igång med konditionen:) det känns jättebra! å jag har världens mest underbara sambo! allt stöd å all den kärlek han ger mig är helt underbart! jag är kär upp över öronen och så enormt lycklig att jag har den mest underbara pojkvännen i världen! Tack älskling för allt stöd, du är mitt allt.. utan dig hade jag aldrig nånsin orkat. Du är allt jag nånsin kunnat önska mig.
Henkis älskling, Jag Älskar dig såå enormt mycket! <3<3 Du är allt!

jag vill även tacka alla mina fantastiska vänner för allt stöd. ni betyder så oerhört mycket för mig! vill uppmärksamma en speciell person lite extra. Så himla glad att jag har dig vännen, du är helt fatastiskt underbar på alla sätt och vis angel. Tack för allt stöd min vän, för att du alltid finns där oavsett vad. TACK min älskade ängel:) <3

å imorron blire jobba 6:45 - 14:45 isch! måste upp tidigt! känner mig dock inte trött men tror jag borde sova. men kommer nog inte komma i säng i första taget ikväll känner jag, sov i nåra timmar förut när jag kom hem från jobbet me så kommer inte bli trött på ett tag om jag känner mig själv rätt.. men,men jag år skylla mig själv ^^

Nu är det nästan exakt 20 timmar kvar tills älsklingen kommer hem föralltid:D är så himskligt lycklig, skall bli så undebart att alltid få sova vid din sida att få ha dig nära varje dag å varje natt. nu börjar vår framtid på riktigt älskling, nu är det du och jag mot världen. and i just love it <3 underbara samboliv!

det va allt för nu.
natti på er söta
puss



Kommentarer
Postat av: Miiicka

hoppas du känner dig bättre snart gums. <3

2008-11-14 @ 02:59:06
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0