deep sign on me.

why did fate deceive me?

within temptations låttexter är helt underbara och sätter verkligen djupa spår inom än, för än att tänka tillbaka, sakna.. så himla mycket känslor som kommer upp inombords. denna lilla simpla textrad från deras låt "forgiven" fick mig verkligen att tänka ikväll och insee att det stämmer. dessa fem små ord stämmer så bra in på min tillvaro min förflutna sådan. why did fate deceive me? - varför bedrog tron mig? tron om att allt skulle bli bra om att älskade människor som försvunnit ur mitt liv fortfarande skulle finnas vid liv, finnas här hos mig. jag vet att dom finns här hos mig hela tiden ändå. men vår relation till varandra har bara förändrats en aning. relationen vi har nu är som vinden - i can't see it but i can feel it.. men jag vill kunna se, jag vill kunna ta på vill kunna krypa upp i en famn din famn - min pappas famn. vill röra vid dig känna din verkliga närhet, men vet inte om jag fortfarande efter sju år har insett att det aldrig kommer kunna ske, den tiden och den relationen har förändrats. vår relation är annorlunda nu men vet inte om jag vill insee det! vill man verkligen insee nåt sådant? borde nog det egentligen men viljan finns inte riktigt där.. it's hard! jamena efter 7 år borde man ha accepterat och inseet, jag tror jag har det eller jag försöker nog inbilla mig att jag faktiskt har det, men innerst inne har jag inte alls gjort det. kommer jag nånsin att insee, kommer jag nånsin att vilja förstå hur det faktiskt är? känns inte så, känns inte så alls.

vill ha dig hos mig er hos mig - behöver er. i hope you'll watch over me from above and take care of everyone that i love.
i love you so it hurts my soul <3
missing you so..

Kommentarer
Postat av: Micka

Lilla hjärtat :/

tyvvärr är jag inte inloggad lika ofta, vill finnas för dig. men jag finns alltid på sms om du behöver smsa av dig lite eller nåt (: puss på dig. <3

2008-11-24 @ 23:21:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0