baka baka en kladdkaka

en sockerbagare han bor i staden han bakar kakor mest hela dagen han bakar stora han bakar små han bakar några med socker på *lalala sjunger*
jag bakar å klockan är 23:32 haha:D aldrig hänt förut att jag bakat nått vid denna tiden på dygnet men vad gör man inte när man bli akut sugen på kladdkaka... det går ju så himla fort å bara slänga ihop smeten å sen in i ugnen i ca 15 minuter å sen har man sin kladdis att mumsa på awe.

Detta har varit en riktgit MÅ BRA dag en väldigt härlig dag, en utav de bästa på länge! kärleken har sköljt över mig, jag har behandlat mig själv och tagit hand om mig själv idag och framförallt jag har MÅTT BRA!:)

tack älskling för all kärlek du ger mig! att just jag skulle få vara tillsammans med den mest fantastiska och underbara pojkvän hade jag aldrig ens vågat önska.. men jag har verkligen fått den äran och jag älskar dig så oändligt mycket att jag tror jag snart spricker av förälskelse. Jag är såå förälskad i dig!
Du är mitt allt älskade Henkis <3<3<3



bra bra bra bra bra bra bra bra bra JÄTTEBRA DAG!
nu skall jag mumsa kladdis *mumma* hejhopp å nattie
puss : )


Kommentarer
Postat av: Mogge

Jag kämpar fortfarande med min chokladpudding haha^^

2008-10-14 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0