familj.

Har jobbat idag 8 - 13:) jag prattiskt taget älskar det stället så jävla kul att jobba där så de finns inte, händer alltid nåt kul varje dag. å ingen dag är den andra lik så det är himla varierande trots att man i princip gör samma saker varje dag, så det är inget man tröttnar på för er som trodde de.. jag stormtrivs:D

nu är jag hemma hos familjen min, skall sova här inatt för börjar jobba 6:45 imorron, så mams har lovat att köra mig så att jag slipper gå upp så himskligt tidigt. snäll mamma man har. tack för de mams <3 å nu ska jag dra mig härifrån å vara lite social med mor min och sen blire tvmys med familjen:) bonde söker fru och oskyldigt dömd haha.

hejhopp
puss
 


Kommentarer
Postat av: Tess

Bonde söker fru is the shit! :P

2008-10-30 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0