allt å lite till.

happ. glömde ju av att blogga om gårdagen! (fy på mig) hade i alla fall himla trevligt:) först vare jobb 8 - 14 vilket gick ganska bra får man la säga.. men det har ju helt klart blivit en helt annan avdelningen sen dendär "herren" flyttat in.. men,men de är la smällar man får ta eller nåt sånt. sen blidde det fikamys med en caroline underbaraste caroline som är hemma från england i nåra dar nu awe. :D gosh! vad jag har saknat dig. Du är så himskligt söt och så himskligt underbar. älskar dig gumman! när ni kommer hem för gott då jäklar! Då skall vi träffas å ha KUL så det smäller om det sådeså haha *längta*
å sen fick man åka premiäråket med caroline å hennes nyinförskaffade körkort:D wääj va kul! du kör bra! ingen trafikfara på vägarna här inte nejnej.. Du är så BRA!:)
tack för en jättetrevlig å mysig eftermiddag kära du <3

å idag bire jobba kväll 15 -21.. GASH! jag älskar att jobba kväll så sätt men det är ju då HAN sätter igång å är som jobbigast. varje kväll blir ju helt kaotisk! charmigt? NEJ! *suck* därav gillar jag inte kvällarna numera.men det skall nog gå hoppas ja. (lär ju märka de om inte annat) jaja nog om klagande.

jag längtar så sjukt mycket efter fredag å helg! skall bli den mest underbara helg tillsamans med dig!:)(L) hoppas bara att vädret blir sådär fint, soligt och höstlikt väder så att vi kan göra de vi planerat älskling, vore så himla mysigt! *längtar ihjäl mig* iiiih:D



sen på måndag blire minnesstund för Roger..
vi alla älskar och saknar dig nåt ofantligt. den tomhet du lämnat efter dig all de saknad är enorm. Du var så mycket för så många.. vi älskar dig, du finns föralltid kvar i våra hjärtan älskade du <3

såå jävla förbannad på DIG! hur i helvete kan man vara så jävla egoistisk som människa? Hur fan understår du dig att behandla en annan människa på ett sådant här sätt? vem fan tror du att du är egentligen, Jävla Kärring! Du kan ta dig nånstans å dra åt helvete! Du är inte ledssen ett jävla dugg för det som hänt du bara fejkar allt, hela du är ett STORT JÄVLA FEJK! Hoppas det går dig riktigt illa i livet, en sån som du som har mage att behandla en annan människa på ett så hänsynslöst sätt förtjänar inte livet! Jag Hatar dig! hata är ett jävligt starkt ord men det är vad jag känner för dig HAT i mest renaste form! Förbannade jävla egotrippade människa.

gaah! blir så jävla arg av bara tanken, usch.


sen vill bara att alla ni fantastiska människor som finns runt omkring mig, att ni skall veta att ni är bara så otroligt vackra! så fina och underbara. Ni är alla unika på ert lilla sätt och jag bara älskar er för era olika personligheter, ert underbara sätt att vara på. Ni betyder så mycket för mig! älskade vänner <3

och..
Henkis min älskade sambo. Du gör mitt liv helt underbart, min tillvaro så vacker. att vara dig nära är det underbaraste som finns, vill vara dig nära hela tiden. Du ger mig all den kärlek och ömhet jag behöver, du får mig att må så bra att känna mig så trygg. vill dela mitt liv med dig, dig och bara dig. För mig finns ingen annan! ett liv som du inte är en del av finns inte i min värld. det skulle inte funka.. you are the one and only, du har nyckeln till mitt hjärta och den är din för all framtid i all oändlighet! Du är mitt allt älskling!
Jag Älskar dig! <33

hejhopp
puss

Kommentarer
Postat av: Miiicka

är det den förbannade dottern som är igång igen?



lilla hjärtat <3

2008-10-28 @ 14:04:27
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0