Godmorgon världen

jag är nyvaken JÄTTEnyvaken.. vill bara krypa till sängs igen å sova sova sova hela dagen lång heh. men icke sa nicke här ska man hemhem å kopiera lite papper å sen skall här jobbas.. yep så äre så det är bara att vakna till å ta dagen med storm! jag slutar i alla fall inte allra sist på jobbet för ovanlighetens skull, skönt! sen är jag ju ledig imorrom me SKÖNT haha:D jobbar bara tisdag (idag) och torsdag denna veckan å jag tänker inte ta mer jobb för jag måste vila upp mig. jag har märkt att allt jobbande i kombination med saker som nyligen hänt runt omkring mig inte alls har fått mig att må bra psykiskt. så jag ska ta igen mig denna veckan, andas ut och ta hand om mig själv, njuta av att bara ta de lugnt slappna av och bara ha det mysit med mig själv:) så, så äre ser ni.

har redan hunnit musa i mig en bit kladdis me *shame on me* hih.. men gott vare:D
nää, nu skall jag göra mig iordning å pallra mig ner till vagnen sen.

Ha en dunderbra dag nu people!
puss:)

Kommentarer
Postat av: Miiicka

Thihi, såna veckor kan vara bra ibland.

När man inte jobbar överdrivet mycket.

gash anna, jag saknar att jobba på jysk!

2008-10-14 @ 11:13:27
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0