ihopbruten å dunderkär



nu har det gått nåra dagar sen jag kladdade här sist.. har inte haft varken ork eller lust eller tid. tror ja igår svämmade det över jag bröt ihop allt blev baa för mycket. Det är knepigt att en sån sak som få timmar sömn kan vara en orsak till at man bara bryter ihop totalt.. menallt jobbigt som samlas inom än. jag är konstant stressad det märker man på mitt beteende, måste lära mig att ta ett djupt andetag å lugna ner mig. hatar att bryta ihop men ibland är det oundvikligt..
tack älskling för att du fanns dör igår och tog hand om mig i din famn. Du är helt fantastisk å du ta hand om mig med en sådan ömhet och varsamhet. jag är så oerhört lycklig att jag får vara din att vi har varann. jag älskar dig! <3

jag är verkligen helt dunderkär sådär kär upp över öronen, så kär att jag knappt kan kontrollera all kärlek sombara flödar inom mig. jag vill bara le! le le le konstant:) det känns så jävla underbart just nu, känns som att livet är på min sida saker och ting har vänt och jag känner sån livslust oh glädje en sån enorm förväntan och längtan över den framtid somstår framför våra fötter nu - vår framtid. snart äre NOVEMBER awee säger vi åt de:D då blire inga mer sorgsna söndagar då du måste åka ifrån mig, då slipper jag sova själv en endaste natt, utan kommer alltid att ha dig liggandes där tätt intill. *skönhetssömn varje kväll* yep yep. I Love It! : )

ingen ordentlig sömn- sömlösa nätter, stress - konstanst stressad över allt och inget. and some jealousy.. Gaaah!
Får ingen tid att ta tag i mig själv och verkligen känna efter hur jag mår EGENTLIGEN.allt detta leder till översvämmningvilket i sin tur leder till att jag bara bryter ihop totalt för minsta lilla gejj. känns inte speciellt bra. Är glad att jag är ledig en hel del denna veckan så jag får lite tid över att ta hand om mig själv, tid att känna efter och ta det lugnt få ordning på mitt inre och bara må bra.
tror jag tar på mig för mkt jobbmåste lära mig att säga NEJ.visst jag behöver verkligen pengarna å då menar jag VERKLIGEN! men äre verkligen värt det när ens hälsa sätts på spel? är pengar så viktigt att det går före än själv som människa? vuxenlivet är inte alls lätt, men vem har egentligen påstått det? hmm noone i guess..

Så lets ta vuxenlivet och all dess innebörd med STORM å let MÅ BRA! yep, det får nog bli mitt oktobermål tror ja bestämt. yes så fåre bli. and i'm gonna make it!! *självpeppning* heh.

nu är jag väldans trött så nu blire nana kudden för min del.
hejhopp å natti : )

Kommentarer
Postat av: Miiicka

att gråta in i sin karls famn gör en lycklig, då gråter man ännu mer.



tack gode gud för att de finns <3

2008-10-13 @ 12:13:36
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0