like a new human being. underbart!

hej hallå! jag är ledig idag så himla skönt.. å dagen i ära har jag tillbringat mestadels i duschen. Duschade i 1 timme nyss skubbandes å tvålandes i jätteskönt varmt vatten! å nu ha jag smörjt in hela mig med en massa mjukgörande hudkräm å andra braigheter - yes! känner mig som en helt ny människa mjukare och renare än nånsin:D iih. detta fick mig även att tänka på en sak.. varför betala en massa dyyra pengar på spa? när man i själva verket kan göra en egen spabehandling på sig själv hemma!? jag kör på min egen lilla hemspa metod i fortsättningen för ekonomins bästa haha ^^ å i fortsätningenn skall jag verkligen ta hand om mig själv och min hälsa, känns så mkt bättre nu vill må såhär känna såhär jämt! det får bli mitt oktoberlöfte eller nåt (även om vi nu är ett tag in i oktober) men det hör inte hit:P Att ta hand om sig själv och sin kropp är viktigare än vad man kan tro, det har jag märkt nu. känns som att jag har duschat av mig alla jobbigheter och börjat om nu på ny kula där allt gammalt groll inte existerar - i feel good ....... ...... ....... i know that i would *singing* hah:D

YES - I FEEL GOOD OH SO GOOD! : )
sjunga å dansa med mig någon? iih känner mig hyperpepp!

de va la de för nu tror jag. eller justja om någon har nått middagstips på lager så hojta till. har nämligen inte den bekaste aning om vad jag skall hitta på till middag heh. kanske nåt måbra grejjs? kan ju inte släppa de nu med en gång inte nejnej här skall MÅS BRA i all ära! awe.

puss:)


Kommentarer
Postat av: Miiicka

jag vill sjunga och dansa med dig :D <3

2008-10-13 @ 17:06:04
URL: http://brorbob.bloggspace.se/
Postat av: Tess

IH, jag är så glad att du är glad. Borde kanske testa hemmaspametoden nåndag :D



Ingen middag kanske... men Pastasallad! Det är ju så gudomligt gott! vill ha

2008-10-13 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0