min kväll ikväll? skulle inte tro de!

happ.. jobbat idag 7- 21:45 gosh! det va inte en kul dag.. eller morgonen gick superfint:) men herreguu vilken PÅFRESTANDE å JOBBIG kväll:O hur kan en männniska orka springa omkring å vara så himla energisk å jobbig en hel kväll? blir man inte trött lixom? nej nej inte en chans, här flyttar vi soffor fram och tillbaka i korridoren och gör allt annat än å ta de lugnt.. herreguu. tillslut står man bara å stirrar å kan för sitt liv inte förstå hur människan ORKAR MED! hah, lite smått kul ändå:P men jisses vilken stökig kväll! jaja nog om de. eller fressten för att klaga lite till så missade jag bussen hem med 1 minut typ så då fick jag stå ensam, helt övergiven å frusen för att vänta på nästa buss som självfallet var försenad. (å det är här ni skall tycka synd om mig) å när jag sen väl kom på den bussen så hann jag inte mer än att kliva av förrän himlen öppnar sig totalt och det börjar spöregna så självklart blev man ju dyblöt innan man kom innanför dörren hemma. gosh! det är verkligen min kväll ikväll känner jag (eller så inte)*hmf* men,men hem kom jag och hyfsat torr blev ja :)

och imorron är det FREDAG! awee:D det betyder LEDIG HELG, full med en hel massa kärlek å mys! å så skall jag å älskling hälsa på min kära mormor me som jag inte hunnit träffa på himskligt länge:/ usch! känner mig så hemsk som inte har hälsa på henne,men har verkligen inte funnits nån tid:S men på lördag så:) sen blire ikea å så med.. mys mys ^^ får se vad man lyckas få med sig hem därifrån denna gång. har gjort en fin liten lista så de skall nog gå bra heh. men gaash va kär jag är! så enormt förälskad i min älskade Henkis i love it . i love you <33

FredagFredagFredag om ca 30minuter är det FREDG! awe:D:D
å imorron blire promenad med kära ylvis me. va på took för längesen vi sågs gumman!
mysit me promenad imorron:) yey!

jag är dunderförälskad i dig älskling!

mikka!
låt oss vara sådär patetiska nån dag <3 titta på massa "gråtfilmer" å äta kladdkaka eller nåt hih. å att bero på ingenting så är vi läskit lika, men gash så fräckt ändå, att man kan träffa på nån av ren slump och upptäcka en sån enorm likhet iih. lika som bär? tja kanske, vi är i alla fall inte långt ifrån thi;)

å dessutom kom jag på mig själv att jag glömt blogga om gårdagen som kanske borde gå under namnet: " Stora TookStäd Dagen" eller nåt liknande. för här städades det för fulla muggar. fönstrerna tvättades, kläderna tvättades, lägenheten damsugdes å badrummet rengjordes in i minsta lilla vrå och köket blev skinande rent. så nu luktar det RENT hos Annis & Henkis:D å lika rent äre hemma hos mikaela å nicke, Go us mikka vi är BRA så himskligt BRA!

nu är mitt huvud jätte JÄTTE trött , tror det håller på att somna närmare bestämt så jag blir nog inte långrandig här vid datan ikväll, heh.

så nu säger jag..
puss å natti : )



mikaela & nicke - ni är underbara och så himla fina tillsammans <3
vi måste bara måste ses nån dag. parmiddag?:)




Kommentarer
Postat av: Miiicka

Du är bara bäst anna, hade jag varit 80 hade jag krävt att du skulle ta hand om mig. <3



Nej nu tycker jag att vi ska ses snart!!

det skulle vara himlans trevligt.

puss gumman

2008-10-17 @ 00:06:10
URL: http://brorbob.bloggspace.se/
Postat av: Mogge

Heheah jag satte plastfolie över och åt den dan efter, det var gott det:D haha ah verkligen bra start på dagen att äta kladdis hehe^^ go annis:D



Ha en underbar helg ni två!:D

2008-10-18 @ 06:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0