smärtstillande någon?

hopp. nu har jag lyckats sacka efter med mitt bloggande igen, usch usch det gillar i inte. men jag har inte haft nån blogg lust alls, å då äre ingen mening me att ens försöka kladda ner nåt.. jag har ONT I MUNNEN! smärtstillande någon? har sånna där jävla plastringar mellan vissa tänder som skall töja ut utrymmet och flytta tänderna lite men gosh va ONT dom gör:S kan ju inte äta nånting typ är öm i hela munnen ISCH! sen imorron skall dom bort puh* men då skall en tand dras och en tandställning sättas in:O herreguu jag kommer tuppa av helt av rädsla:S miih. lugnande någon? jaja kommer i alla fall ha älsklingen med mig å det känns himskligt mkt bättre:)(L)

men nog om smärta å annat klagande. idag äre Torsdag å älsklingen kommer hem redan ikväll:D miiih Lycka! så vi kommer få låånghelg tillsammans full med en hel massa mys å kärlek <3 i love it! jag är så himskans förälskad helt totalt dunderkär upp över öronen! allt känns så bra så himla underbart rätt. jag älskar sambolivet tillsammans med dig älskling!
å snart blire kladdkakebak för min del för här skall has fikamys med underbaraste jenny! va på took förlängesen vi såg nu gumman, vi får se till å råda bättring på dehär från och med nu! Du betyder så himla mycket för mig och får mig alltid på glatt humör. Du är betydelsefull i massor jenny:)

å jag verkligen älskar alla mina vänner, ni är bara helt omåttligt underbara! jag har de mest vackra av vänner, så äre bara! jag älskar er alla så himla mycket! tack för att ni finns älskade ni!



å lilla raringen mikka.
önskar jag kunde peppa upp dig lite en dag som denna. du förtjänar bara att ha det underbart och må bra:) men jag finns här whenever you need me å du har mitt nummer å vi skickar ju dessutom gratis sms till varann;) bara hör a dig om det är nåt vännen. du betyder på took för mycket för mig för att du skall behöva må dåligt på nåt sätt.
Du betyder massvis raring:) ta hand om dig, tänker på dig <3

Henkis
Jag Älskar dig så enormt mycket! Du gör mig till den lyckligaste tös i världshistorien.
Du är mitt allt älskade du, mitt liv.
jag älskar dig av hela mitt hjärta och själ <33



å fressten: var dig själv för alla andra är redan upptagna;D
puss

Kommentarer
Postat av: Miiicka

DU ÄR UNDERBAR ANNA! och du ska veta att det hjälper mycket att ha dig, veta att du finns. ursäkta för idag, är inte så social, men vet inte ritkigt vad jag ska ta mig till just nu.



Tack för att du finns älskling! <3

2008-10-23 @ 14:45:02
URL: http://brorbob.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

tös på norska betyder hora btw. men det är kanske bara ett rykte. annars låter denna meningen hursom som en väldigt fin rocklåt. "Du gör mig till den lyckligaste hora i världshistorien." :D haha

skämt åtsido. vi är ju ändå inte i norge.

2008-10-23 @ 19:42:39
Postat av: Tess

usch, det gör ont. Dina tänder töjs ut, mina töjs in. Testa alvedon, det brukar hjälpa någon minut eller så :P Det blir bättre om ett par dagar, promise :D <3

Sköt om dig, dear.

2008-10-28 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0