underbara tillvaro.

yes! min tillvaro är underbar med dig! är så galet lycklig å så galet förälskad å helt dunderkär upp över öronen awe:) älskar sambolivet! helgen har varit jättehärlig och spännande. har satt min fot på en ubåt för första gången i mitt liv, de va himla spännande, men det va ett fasligt klättrande på stegar & himskligt trångt så jag skulle nog inte vilja tillbringa nån längre stund där, har lite smått fobi för trånga utrymmen heh. älsklingen är så underbar och så kunnig på sin sak:) och att bero på ingenting.. GASH! skall till tandläkaren på fredag å få min tandställning. isch måste dra en tand:O aldrig gjort förut därför äre Anna = Livrädd just nu! är nog mest den förbaskade bedövningen som jag oroar mig över AJ! men sån tur är så kommer älsklingen hem redan på torsdag denna veckan så han skall följa med mig till tandläkaren på fredag å hålla mig i handen och vara mitt närvarande stöd hih ^^ vad skulle jag göra utan min älskling? skulle aldrig vilja leva ett liv utan honom. Jag har den mest underbara och fantastiska sambo man kan önska sig! så är det bara <3

But...
it scares me that you can breake my heart so easily.. don't ever let us fall apart, love.

å vi skall ta nån restresa tillsammans sen i januari nån gång:D *längtar* hoppas verkligen att det går ihop å så, att vi verkligen kan komma iväg å resa nånstans tillsammans, skulle vara så himla underbart:) gå därpå starnden, hålla din hand å bara vara tillsammans - du, jag å den kärlek som är vår! Gosh! kan det bli mer underbart än så? skulle inte tro de. awee!

ett litet citat som jag fastnade för ur Brännö serenad med Håkan Hällström:
"vad vet du om kärleken förrän du förjäves hatat den"
å me de säger ja nu natti, för här skall sovas eftersom jag jobbar imorron 7 - 12..
godnatt på er alla söta : )
puss

en liten sak bara..
mikaela raring! Jag finns här för dig,alltid närhelst du behöver mig. it will be okey hunn:) tro på dig själv och ge inte upp! Du kommer klara dig igenom livets alla prövningar, i know you will. Tillsammans är vi starka raring tillsammans kan vi ta oss igenom allt. tänker på dig sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Miiicka

naws <3<3 tack så mycket hjärtat.

tacktacktacktacktack!

du är bäst!



du finns alltd där när jag behöver gumman, och du ska veta att det är samma för dig, när helst du vill prata så finns jag, love <3 hjärtat!

2008-10-20 @ 13:43:07
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0